horror-wuche: brace yourself!

a few weeks ago.

mäntig.
man het das beschisse agfange hüt: ha müesse am morge go bluet abgäh und bi pünktlech am 7i bi dene uf der matte gstande! wott ine… aber *surprise, surprise* NIX DA! s labor isch nid dörte gseh! ehmmm… soorry. what? es ganzes labor eifach wäg? well… froge mi mou ume… aber es isch niemmer ume. auso was mach ig? ehm… am beste, am beste e momänt warte. öpper wird sicher müesse schaffe, au wenns mäntig morge isch! de wart ig halt mou e rundi… *dümelidräi*, *spiegelcheck*, *smsschreib*, *facebookcheck*… liecht goht uus, schritte nähere sech… *härzpöpperlet* (nei, es isch nid d afangsszene vom nöie paranormal activity) uuuuuuuuuuuuund… ja! e dame mit wissem kittu! “tschuldigung… ig sueche dr labor!” – “aaaaaaaaaaaah… jesses! das isch nümme do! das isch jetz ganz a me ne angere ort..!”, (neeeeeeeeeeeeeeeeiiii… bitte nid allzu wiit, ig muess au no go schaffe, und übrigens… han ig nid no früeh tour gha????) “ehhhm… wo de?” de foht sie afo erkläre: “solothurn, post, alti post, nöi post, nei… auso, wüsse sie wo die alti poststross isch? nei, nid alt, sondern eifach poststross? ehmm… auso dört, ehmmm… auso landi, de vis-à-vis und de d rampi abe, und de ufe, und dir chöid de dört ufe und de ine und de abe und use…” *augenrollhochzehn* landi han ig verstande und vis-à-vis… mit dere spärlechi information mach ig mi uf em wäg und probiere mi a dene wärtvolle und sehr präzise informatione z halte! :S DAAAAAAAAAAAAAAAA… gfunge!!! jetz… was het sie gseit: ufe, abe, ine, use… irgendwie schaff igs, ig weiss es! auso. gfunge. labor. ja. äääh. bin ig froh! hallelujah! ine. e sehr gstressti frau (au in wisse kittu) chunnt uf mi zue! “grüezzzzzzzzi! ehmm… müesse sie öppis ha?” – … – well, ja. es kilo hackfleisch und en coco-chanel-tailleur! :S ehmmm… “jo, ig sött bluet entnäh…”, erkläre ihre kurz um was es goht und sie loht mi loh platz näh! oookay… let’s goh! sofort säg ig ihre: “lueget… i glaub es isch besser rächts…”, min tipp stosst uf taubi ohre irgendwie und sie drückt und stichlet mer wyter uf em linke arm… “eehhm… auso vo minere siite uus rächts. d vene si besser dört… sicher meh erfolg!”, loooos mer doch zue frau! mir wird siit 6 johr ununterbroche bluet abgnoh und immmmer, IMMER, hei si mega müeh! ig weiss es langsam, chönnts glaub sogar säuber erledige, aber wenns unbedingt du wottsch mache, LOS MER WENIGSTENS ZUE!!!! “aaaaah… das goht eifach nid! hmmmm… was seu ig mache? am beste, ig probieres mou bim rächte arm!”, WÜÜÜRKLI? wooow… du bisch jo mega scharfsinnig… wie hesch das nur verstande??? hmmm… *mumble*… und es goht au??? hesch würkli e vene gfunge? du bisch ja suuuper… hesch jo au nur 20 minute bruucht. gratuliere…! nimm doch grad e schluck meh, damit jo gnue hesch, wett nid nomou 20 minute herumstocherei und probesticherei müesse erdulde! guet. finish. nichts wie weg. danke. tschüss. schöne tag. lift. abe, use, zruggfahre… die awiisig han ig mer ganz elei usdänkt ohni jeglechi tipps vo der ersti dame! guet… was mach ig jetz? seu ig hei fahre und s auto dört loh und mit em bus a bahnhof oder diräkt a  bahnhof, s auto dört loh und de ufe zug… ja, zwöiti variante tönt fasch intelligänter… auso, nichts wi a bahnhof… eis ums angere: raus us däm parkplatz, ample, nomou ample, verkehr, sunntigsfahrer, erste närvezämebruuch, wüu ig eifach 300 stund meh bruuche as ig eigentlech dänkt ha, bahnhof… bahnhoof in sicht! *parkplatzsuch* NÜD… mensch, has no fasch dänkt! well… auso so schnäu wie möglech hei, damit ig joooo no ufe bus cha deheime! ehmm… ample… bitte, wird grüen. c’mooon… grüüüüen… grüüüen… grüen, wie gras, wie d böim, grüüüen… nid rot! no 10 minute und denne fahrt dr bus vo deheime. das längt… chuuum… es chunnt guet… musik wird mi ablänke… musik… ehmm… man radio 32 wird immer schlimmer. das scheis gejammer vo däm saxophon hilft mer kei sekunde wyter! :S auso, chum… no 7 minute. wird knappp! ehy, mannn… grüen, please! grüüüüüüüeeeeennnnn… wicked-grüen, wie d elphaba in oz! BIIITTTE… ig muess ig wott uf dä bus! no 5 minute… das längt sicher nümme… huere scheiss ample, warum wirdsch nid grüen! hesch en allergie???? nach 8 minute warterei mahn ig jetz eifach nümme warte. weisch was? i goh… egal! es isch zwar rot, aber wenn ig jetz nid fahre de wird ig grüen, und zwar wie hulk und denne müesse sech d lüt eifach in acht näh. drum dänk ig: weisch was? bevor ig unglaublech gross, grüen und hulkisch wirde, fahr ig mit rot über d ample… ganz süüüferli… uuuuuuuuuuuuuuuund… nei, es hets niemmer gseh!!!! 😀 äääääh… und jetz? dr bus isch sicher scho ab vo deheime. was mach ig… ig muess mi schnäu entscheide und zwar JETZ! und ig bi jo soooo entscheidigsfreudig. isch mis grösste hobby vor auem wenn ig unger extremste druck bii! huere siech!! auso, parkiere bim mam&pap deheime und fahre de vo dört us mit em bus! auso… schnäu… parkplatz, parkplatz… äääääh… scho wieder ke parkplatz! WAS SEU DAS? sie aui gäg mi???? was han ig dooo??? *gräääännnn* *heul* *flenn* *kreischanfall* *dämmele* *tourettsyndromanfall* theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere… e parkplatz. ändliiii! auso, nichts wie weg… us däm auto! JEEETZ UND SEKKKLEEEEE.. plötzlech ghör ig öpper säge: renn forrest, renn!!! äääääääääääääääääääääh… get it! ig bi im bus… ufff… jetz muess ig sofort öppis mache wo ig vergässe ha: SSCHNUUUUFEEE!!! ääääh! *schnauf* *schnaubb* uufff… ufff… guet… ha wieder gnue suurstooff i de lunge! aues guet! en guete wocheafang… no doubt! :S uuuuund… ja, ig ha früehtour gha! *damnit!*

zischtig.
wieder so ne herrleche tag. und wieder het irgendwie nüt so weue funktioniere… am morge gheit mer dr ganz liter müuch eifach so ufe bode. das ganze weue ufzwüsche i mine genau abgrächnete 28 minute wo ig am morge ha zum parat mache, isch eher tough, aber ig bi doch für spontanisätz doch immer z ha. auso breit ig uf die ganzi flächi 2 schichte kuchipapier us und loh die “extra saugkraft” sin job mache. ir zwüschezyt duen ig fertig nase pudere und Schuhe alegge. probiere eifach gaaaaanz ruehig z bliibe und wenn ig ahme i so situatione chume dänk ig mir ahme: was würd jetz e normale mönsch mache? genau: das! auso mach ig… genau s umgekehrte! 🙂 hahahahaha! so i minere natur oder? chas nümme ghöre: hüt seit mer tatsächlich eini am telefon: sie sind so temperämentvoll! WÜRKLI? ÄUÄ? uuuund… prooblem? wettsch e schiibe, isch im fau nid immer so eifach so vüu energie ufzbringe, dass me dir au immer und überall seid, dass halt so es “temperamentvolls” bisch! *augenroll* maaaaaaaaaaaaaaaaaan han ig ranzepfiife… mir fraue si scho armi. teli no mou! am liebste würd ig das züg useoperiere mit dr nöchsti OP, aber ja, eigentlech möcht ig no es baby, vo däm här muess igs wohl oder übel dinne loh! uffff… es hört eifach würkli nid uuuuuuufff… die stächende unterliebsschmärze wöi eifach nid verschwinde und i glaub, dass ig jetz eifach es paar valiumtropfe nihme und mi drmit ussergfächt setze, system abefahre, reboote, schnäu ganz abefahre und de wieder ufefahre! 😀 haha… genau, humor eifach nid verlüre, isch am beste so! jaja… bi scho ne lustigi. ha e clown gfrässe zäme mit em ganze zirkus… i glaub irgend so en rhynozeros liit mer schwär uf em mage… ts! jo, ig weiss, ig spinne, aber au nur wüu eifach mini hormone grad wie ganz vüu flipper-bäueli hin und här gschmätteret wärde! :S äääääääch… sschiiiiiisssdräck! fertig do. wyterschaffe. oookay… probiere eifach no chlei z schaffe, het ke sinn z warte dass d zyt verbi goht und fertig! lose chlei musik… soooo. stöpsle id ohre! guet… start! ääääääääääääääääääh… e schreiendi ellen greene schreit mer SUDDENLY SEYMOUUUUUUUUR is rächte oooohr… ääääh, das het weh do! :S mensch… ig muess unbedingt die luutstärki i griff becho! 🙂 aber cool… aber schön… *seufz*… ehm… next! SHE’S LIKE THE WIND! das gesäusel vom swayze macht mi wahnsinnig (remember: hormone-aufstand), auso wyter! was??? please don’t stop the rain??? im juli? ja, bitte, stop the rain! sofort… mags würkli nümme gseh! hahahahhaa… isch nid mi tag!

mittwuch.
gester z obe han ig übrigens no einisch “sense and sensibility” guggt… ig verliebe mi immer wieder neu i jane austen! und dr alan rickman tönt jo im originalton jo eeeextremst s.e.x.y.! OMG! so en töifi stimm… und nachhär liist dä dere das sonnett vor… ig ha ke schimmer was är seit, aber i glaube ihm jedes wort und mit jedem wort, wett ig versinke i sinere schöni stimmfarb. oder nei, am liebste i sine arme… aber ja, nachhär erwach ig wieder vo däm tagtraum und weiss, dass ig z olte bi im tüüüfste grau und eifach nur muess büeze… und doch goht mer dr speech vo der emma thompson als elinor (die euteri schwöster im film) nid us em kopf… d marianne (die romantischeri vo beidne, frogt se warum dass sie nid zu ihrne gfüehl cha stoh und das au nid ihrem gliebte, em hugh grant, seid…) und sie antwortet wie us dr pistole gschosse und mit so vüu pathos dass es mi gäg hingere strählt wie dr schlimmst tornado: ” What do you know of my heart? What do you know of anything but your own suffering? For weeks, Marianne, I’ve had this pressing on me without being at liberty to speak of it to a single creature. It was forced upon me by the very person whose prior claims ruined all my hopes. I have had to endure her exultation again and again whilst knowing myself to be divided from Edward forever. Believe me, Marianne, had I not been bound to silence I could have produced proof enough of a broken heart even for you!” TOMA!!! und das het gsässe! diesi foht nämli grad afo brüele *augenroll* und ig klatsche ganz fest, wüu ig sie e mega geili schauspielerin finge (d thompson ebe, die anger isch d kate winslet wo die gliich vitalität vore dörrti tomate het) und die het das so geil und überzügend gspielt, dass i grad am liebste zu däm scheiss Hugh möcht go uf notting hill i sim büecher lade und mou eis links und rächts würd abebrätsche… ehmmm… nei, sorry, falsche film! durcheinander. chaos. mess! sorry… schaffe mou wyter!

donnschtig.
neeeei, nei, nei… i rege mi nid uf, wüu ig hüt am morge extra mit em auto zum mammi gfahre bi, s auto dörte gloh ha und dr schlüssu i briefkaste (fingerdieb-sicher) inedo ha und jetz niemmer dä schlüssu fingt. ig probiere jetz ganz ruehig z si, au wenn jetz eigentlech sit 1 stund im ganze block gsuecht wird und niemmer fingt dä scheiss schlüssu! nenei… es isch aues guet! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH…  dr schlüüsuuuuuuuuu mensch… mi schlüssu het öpper zwar gmugget, aber s auto dörte gloh? wie doof? nei… das chan ig mer nid vorstelle. i dänke würkli, dass mini mamma a kurz-zyt-gedächntnis liidet und eifach nümme weiss, dass sie dä scheiss-schlüssu zäme mit dr post use gfischet het. nenei… ig bi tschuld, wüu igs nid dört gloh ha, natürlech gemäss dr absolut kompetänter, befugter und sachkundiger uskunft vo mim herr papa! es isch natürli 100000000%ig klar, dass mini muetter nüd drfür cha, aber absolut möglech, dass ig irgendwie vergässe ha dr schlüssu ineztue, oder eifach nicht richtig, oder i fausch schlitz, oder, oder, oder… natürli! :S hey, ig schwöre… s nöchst mou cha sie mer mou krüzwiis. jetz sind sie zwar dr ersatzschlüssu goh hole, aber ig weiss glich nid wo mi hauptschlüssu isch! menschenskinder… ihres einzige problem: wie seu ig jetz eifach zur beärdigung goh hüt am nomi. aber wo mi schlüssu verbliibt… *achselzuck* jajaja… du bisch tschuld, idiot… hesch sicher dr schlüssu mit me ne fluech beleiht, damit es a üsne auge eifach dursichtig isch, und die nur du gsehsch! oder villicht hesch nur tröimt, dass es i briefkaste do hesch. villicht hesch sogar tröimt, dass s auto broocht hesch und das grosse, blächige, graue ding mit 4 dräidinger wo vor der hütte stoht isch natürli nüd angers als e grossi optischi tüüschig. jajaja… villicht han ig sogar tröimt dass ig bi cho schaffe hüt am morge! es stoht i mim horoskop: der wassermann steht heute ein bisschen neben den schuhen! IG??? WIESO IG? WAS ISCH MIT EM LÖI UND DR WOOG WO SCHLÜSSINE VERSCHLAMPE????? :S

immerno donnschtig (eifach chlei spöter).
ig wirde mi jetz au nid ufrege wüu mis mammi mir so mit ere extreme nonchalance mitteilt het dass sie dr schlüssu gfunge het… isch i schirmständer inegrütscht gseh! :S well… nenei… aber e zämeschiss han ig müesse kassiere! aber jetz isch aues erledigt. isch okay! nid mou entschoudigt het sie sech! wenns mir passiert wär, de hätt sech dr himmu teilt und dr gross zeus wär abecho und hät blitze nach mir gschossse… ts… no comment!

fritig.
frei. muss mini überstünde schliesslech au mou izieh. am morge han i mit em a. ir stadt abgmacht. uf nes kafi. und geschnurr. wassermann-talk haut, isch no interessant z gseh, dass öpper im läbe hesch wo genau glich kranki gedanke und mehr oder weniger die genau gliche gfüehl mit dir teilt. ig säge dene “wassermannischi” gfüehl, wüu ig die nur i lüt erkönne wo öppe ir gliche periode gebore sii! dr nomi han ig verbrocht mit überlegge was i genau us mim läbe wott mache, bi aber ke millimeter wytercho, wüu ig ständig abglänkt gseh bi… färnseh do, musik dört, nervigi kinder dusse! wirds uf morn verschiebe. nei, morn isch samstig. ke zyt sorry. auso de am sunntig… villicht! 🙂 und am obe… schminkparty bir v.! sooo geil… en mädels-obe! ab und zue muess das au sii! und ig ha au entdeckt, dass ig gärn en girl bii! han ig lang vergässe gha! sehr lang. fröie mi. au wenn bi gwüssi frauelis immer vüu z schnäu dr diva-allarm abgoht. muess mi echt zämerisse, dass ig nid wie nes pokemon abgoh und dene dame ahme nid grad en wimpere-tusch-bürstli is aug ramme! aber immer mit em  früüüündlech lächle uf de lippe… wie sech s ghört. *griiiins*

Advertisements

2 thoughts on “horror-wuche: brace yourself!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s